Sirkeltrening

Bergen Fitness

Tysdagar er det sirkeltrening med Fredrik på Bergen Fitness. Det er tungt. Sveitten silar og eg sukkar og stønnar av rein utmatting undervegs, men det føles så utruleg bra etterpå!

For dei som ikkje kjenner til konseptet sirkeltrening, så er det ei tung og effektiv treningsform. Her får du trent både styrke og kondisjon på same tid. Ein gjer nokre få øvingar med fleire repetisjonar og korte pausar mellom.

WOD (Workout of the day):

 

BF2 Bergen Fitness

Eg er ganske fersk, så eg må alltid spørje om nokon kan forklare øvingane eller forkortingane. I dag var det jumping squats (hoppande knebøy), Kettlebell swings (vanskeleg å forklare…), push ups og situps. I 20 min. Så var det Tabata. Stå i 90 grader inntil veggen, planke og L-sit. Alle øvingane 4 x 20 sek.

L-sit (sitt som ein L) var ingen umiddelbar suksess. Eg fekk krampe, og fekk vel eigentleg aldri heilt dreisen på den. Men eg prøvde!

Lyst til å prøve du og? Meld deg inn på: www.bergenfitness.no Du kjem ikkje til å angre!

Leave a Reply

