2xu

2xu22xu3

Som veldig mange triatletar, er eg veldig fan av 2xu-produkta. Vurderer å få meg ny våtdrakt (den gamle har diverre blitt litt for stor, meir om den i eit seinare innlegg), og då kjem eg nok til å gå for ein frå 2xu. Av andre 2xu-produkt har eg ein trishorts, ein vanleg shorts, ein termal tights og ein vanleg tights. Skal også investere i nye kompresjonsstrømper eller calf guards.

Når det gjeld tightsen, er eg nok mest nøgd med thermal-varianten. Den er mindre gjennomsiktig, og eg tykkjer den gir litt betre kompresjonseffekt. Den er jo litt varmare, men for ein frysepinn som meg, gjer det absolutt ingenting.

Leave a Reply

