Mjølkesyre

Desse to vekene har det vore mykje mjølkesyre. Korte, men intense økter. Endeleg fekk eg forbetra tida mi i Stoltzen! I mandagens Stoltzekarusell gjekk eg på 15:24. Målet er å kome under 15 minutt på sjølve løpet den 27. september.

 

Stoltzen2Kort og brutalt opp, men ein god tur nedatt.

 

Den andre “syreøkta” har vore sirkeltrening på mitt favorittreningsstudio: Bergen Fitness.

Bergen Fitness

Kvar tysdag er det sirkeltrening, og denne tysdagen var det statiske øvingar. Det gjorde vondt. Men gøy var det! 🙂

 

Eg kan ikkje få understreka nok kor viktig det er med styrketrening. Det gjer verkeleg underverker. Eg har hatt eit trøblete kne, og skranglete hofter, men etter å ha begynt med systematisk styrketrening i vår, har dette forsvunne heilt(*bankibordet*). Mange løparar er redd for å trene for mykje styrke, fordi ein føler ein blir “tung” osv. Det er synd, for styrketrening har så mange fordeler!

I og med at eg har hatt mange intense økter den siste tida, har eg prøvd å restituere godt, med ein kviledag i veka, samt restitusjonsturar med joggesko på beina. Skulle helst ha sykla litt denne veka, men det har blitt nedprioritert. Neste veke er det inga bøn. Då må eg sykle.

Leave a Reply

