CC-Lappar

Nam...

Nam…

Eg har jo lovd at bloggen skal handle litt om mat også. Dersom du er ute etter lavkarbosukrinmelislettprodukt-tull, har du kome til feil blogg. Eg brukar ikkje kunstige søtningsmiddel eller lettprodukt. Men eg prøver likevel å ha eit nokon lunde fornuftig og variert kosthold. Ein favoritt til helgefrukosten er CC-Lappar, eller Cottage Cheese-lappar. Dei er enkle, proteinrike, luftige og veeeldig gode. Dette er ikkje mi oppskrift, eg fann den på ein blogg for mange år sidan, som no ikkje eksisterar lenger. Skulle gjerne kreditert rett opphavskvinne, men eg hugsar rett og slett ikkje kven det var. (Gi gjerne ein lyd i kommentarfeltet om du kjenner den att.)

Oppskrift: OppskriftaOppskrift

Framgangsmåte: Mål opp havregryna (bruk store, dei er best), bakepulver og Cottage Cheese. Ha i eitt egg og ein eggekvite (jada, du kan bruke begge egga, det går heilt fint), tilsett vann og mos det med stavmikser til det blir ei fin, jamn røre. Tilsett krydder etter ønske. La røra stå og svelle nokre minutt i kjøleskapet. (NB, om den blir ståande ei stund, er det lurt å røre litt i den, i og med at dei små bitane frå havregryna vil synke til bunnen.) Så er det berre å steike små lappar på middels varme i ei steikepanne. Alternativt kan du bruke vaffeljern og lage vaflar. Berre hugs å bruke godt med smør/olje (jada, her brukar vi meierismør. Margarin er bannlyst i heimen.) Så er det på med syltetøy og gjerne rømme. Nam! Oppskrifta ovanfor er berekna på ein person, så doble gjerne oppskrifta. Då rekk det til 2-3 personar, litt avhengig av magemål. (PS: Når eg doblar oppskrifta, brukar eg likevel berre ei teskjei bakepulver, og så brukar eg gjerne 3 egg og ein eggekvite.)

Leave a Reply

