Trening på kurs

Det har vore nokre intense veker med eksamen, så rett på ei vekes kurs.

Vanlegvis slit eg med å få trent medan eg er på reise/kurs, men denne gongen var eg klar. Eg pakka med meg treningsbag og treningstøy og alt eg trengte. Hotellet hadde avtale med Stamina om fri trening, så her var det berre å nytte høvet.

20141122-164107-60067439.jpg

Eg allierte meg med ein kollega, og vi prøvde å dra med oss fleire. Det gjekk over all forventning! Jogga mandag og onsdag, og var på Stamina tysdag og torsdag. Klapp på skuldra!

Det var lange dagar. Undervisning frå 8:15 til 17:00, så trening var heilt nødvendig for å halde ut.

Litt pinleg då eg stod i ein tom garderobe og skulle ta selfie foran speigelen, og så kom det ei dame brasande inn. Eg veiva kjapt vekk mobilen og prøvde febrilsk å late som eg leita etter dekning eller whatever…Busted…Så…Det vart eit bilete av garderoben i staden…

20141122-164458-60298903.jpg

Selfies fekk vente til eg var trygt tilbake på hotellet…

20141122-164634-60394588.jpg

Så til alle andre som skal ut og reise: Undersøke treningstilboda på førehand, pakk treningstøyet og alt du treng (treningsbag og hengelås til garderobe feks.) Eg hadde treningstøyet mitt som handbagasje på flyet, veldig praktisk. Og allier deg med andre, det gjer alt SÅ mykje enklare. 🙂

Lykke til!

Leave a Reply

