Nytt år, nye moglegheiter!

Det er januar, og alle Noregs treningssenter fylles no opp av håpefulle, nyfrelste treningsentusiastar i skinnande nytt treningstøy.

Det er utruleg flott, og veldig bra. Men: Kva skjer? Jo, i februar/mars er nesten alle forsvunne. Nyttårsforsett er vel og bra, men veldig kortsiktig. I tillegg går alt for mange alt for hardt ut, og trener seg i hel dei første vekene. Kva skjer? Jo, dei går på ein smell. Går du frå tilnærma null til 5-6 treningar i veka, er det ikkje rart det går gale. Moralen er: Alt med måte.

Tenk langsiktig. Du skal finne noko du trives med i lang tid framover. Det er viktig å prøve ut nye ting, men ikkje overdriv…

Det er også viktig å sette seg mål med treninga. Kva vil du oppnå? Vil du ta 50kg i benkpress? Springe halvmarathon? Fullføre ein 5 km? Ny pers på 10 km? Eller vil du rett og slett berre komme deg i form?

Det er mange vegar til Rom, men det viktigste er at du finn din eigen veg. Og like viktig: Ta det med ro! Om du ikkje er vant til å trene før, får du gjerne ein veldig boost, og vil halde fram 7 dagar i strekk. Det er ikkje lurt. Du må halde tilbake, sjølv om du nærast føler suget etter joggeskoa.

Tenk langsiktig, tenk jamn progresjon. Og hugs å kvile mellom slaga. I tillegg er det viktig å variere treninga. Er du glad i å jogge, prøv likevel å trene litt styrke innimellom. Det forebyggjer skade og vil vera med på å gjera deg sterkare og raskare.

Eit godt tips hvis du vil byrje med styrketrening, er å ta nokre timar med personleg trenar, slik at du får inn god teknikk på dei ulike øvingane. Eg anbefalar jo sjølvsagt Janne og Fredrik på BergenFitness 🙂

Som Yngvar seier:

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f9a/70640613/files/2015/01/img_7493.jpg

Håpar alle får eit fantastisk treningsår! 🙂

Advertisements