Påska er over!

Påska var som vanleg fantastisk, og alt for kort…

Det vart mest ski og lite anna trening. Ein kort joggetur var alt eg fekk tid til. Men så var det til gjengjeld MYKJE ski. Mest i bakken, for at mini skulle få prøve seg på slalom, men også ein fantastisk topptur til Kjeringi 1314moh.

Nydeleg 360graders utsikt frå toppen.

Las ein artikkel om at fleire og fleire vil gå på topptur. Det er kjempebra! Samtidig er det viktig at folk lærer seg det grunnleggjande før ein går i fjellet. Eit skredkurs/toppturkurs er absolutt å anbefale. Ellers er det berre å kome seg ut og nyte den fantastiske naturen vår!

Etter eg kom heim, har eg trent mest spinning og styrke. Ein kort løpetur er alt det har blitt.

Så har eg vore ein tur i Stoltzen:

Der går det seinare enn nokon sinne…Det har blitt så ille at eg faktisk gruar meg til årets høgdepunkt, Stoltzekleiven Opp. Jaja.

Gledar meg veeeeldig til mandag. Då SKAL eg sette ny pers på 10km. 🙂 Heilt ukjent løype, men den skal vera relativt flat: Kaland Løpskarusell Berre å melde seg på!

I dag er det Marathonkarusellen for mange, eg droppa den, sidan det ikkje er så lenge til Bergen City Marathon. Håpar det var eit lurt valg.

Ynskjer alle ei god og aktiv helg! 🙂

Leave a Reply

