50:00

Herlighet. SÅ skuffa er det lenge sidan eg har vore….

Alt låg til rette for ny pers. Og det vart det. Den gamle var på 50:11. Eg skulle berre springe LITT fortare, så eg endeleg kom meg under 50. Men NEI. 50 BLANK. Er det mogleg?

Jaja. Det kjem vel i løpet av året. Før neste moglegheit for pers på mila, er det BCM – Bergen City (halv) Marathon neste helg. Hadde som mål å komme under 1:50 i år, men eg har sprunge alt for lite, rett og slett. Men eg skal no gjere mitt beste, likevel!

Hadde planlagt å ta nokre stemningsbileter før start, men eh…Her var det eg tok:

Leave a Reply

