AXTRI

Oioioi! Eg har lenge gått og leika med tanken om å vera med på Axtri, men har liksom tenkt at eg måtte fullføra Ironman Haugesund først. Uansett har Axtri vore utselt lenge. Men plutseleg tikka det inn ei melding på Messenger: “Velkommen som Axtri deltagar. No gjeld da å trena målretta men balansert :)” 

Eg trudde det var kødd. Men, neida! Det var ein ledig billett på finn.no som min “gode hjelpar” hadde fått tak i. Så i dag gjorde eg omregistreringen og jammen er eg påmeldt!

  
Snakk om skrekkblanda fryd!! 

1900meter svømming i iskaldt vann, 98km på sykkel opp fjellet og nedatt, så 19km løping oppover til Østerbø. Denne dagen skal eg tilbakelegge 4200 høgdemeter totalt. Jøsses! 

For meir info, sjå denne lenka: AXTRI

OMG.

Leave a Reply

