Axtri (AurlandExtremeTriathlon)

  Restitusjon og kvile er viktig. Men så er det berre det at det er 30 dagar att til Axtri…
Som de kanskje kan sjå: 1900 meter symjing i iskald Sognefjord, ca. 98km rett opp og rett ned, rett opp og rett ned (over Aurlandsfjellet til Lærdal og tilbake) og så ca. 21km springing/gange opp Aurlandsdalen og målgang på Østerbø. Det vil sei, om du faktisk klarar cut off-tiden på sykkel og får lov til å springe opp. Eg har fått mine tvil…

Eg er så utruleg treig på sykkel. All den tiden eg i fjor/år skulle bruke på sykkel, vart brukt til mykje anna rart. Så eg er omtrent like dårleg å sykle som før. Samtidig er eg nok flinkare i bakkar enn på flatmark. (Fordelen med å ha vokse opp litt oppi høgda. Ikkje mykje flate strekningar…)

  Ein “kosetur” opp på Aurlandsfjellet førre veke, avslørte det eg frykta. Kilometertiden min er for lav til å klare cut off-tiden! Så her må det jobbast…Men det er jo særs begrensa kva ein får gjort på 30 dagar. I tillegg må eg jo kvile innimellom også…
Menmen. Eg skal prøve. Og eg skal gjere mitt beste. Det hadde vore fantastisk å få krysse mållinja på Østerbø, men per i dag er eg faktisk usikker på om det kjem til å gå.

I tillegg konstaterer eg at kneet mitt ikkje likar sykling. Det går fint å springe, men sykkel er utelukka. Prøvde å snike meg til nokre bakkeintervallar i dag, men måtte gi meg etter ein halvtime. Då ville ikkje kneet meir. Men løpeturen etterpå gjekk greit.

  Jaja. Om eg ikkje kjem meg opp Aurlandsdalen i august, har eg i alle fall vore der ein gong i år. Og satsar på eit par turar til før sjølve løpet. 🙂

Leave a Reply

