Restitusjon

Eg innser at det var for dystert her inne med all denne klaginga. 🙂 Tenkte difor eg skulle spe på med eit litt positivt innlegg.

Dei siste dagane har vore heilt fantastiske. Eg har berre slappa av og kost meg. Ok, ein liiiten tur på Stoltzen, men ellers har eg teke det med ro.  

Utsikt på toppen av Stoltzen. Elska og hata…

 
I tillegg har eg prøvd å ete godt. I går måtte rett og slett siste rest av sommaren nytast til det fulle. Vi satt ute til absolutt siste solstråle forsvann frå terassen.  

    

  

Gløymde å ta bilete før eg glefsa den i meg…

 
  Det har vore utruleg deilig å berre ta det heilt med ro. Og ikkje minst å vite at eg kan slappe av heile veka. Jaja. Skulle nok sprunge litt meir for å førebu kroppen på halvmarathon i Skottland, men samtidig tenker eg at det ikkje er krise. Eg kjem ikkje til å perse uansett, og denne gongen står jo turen i fokus, ikkje prestasjonane. I tillegg blir det herlig å berre skulle gjere EIN ting, ikkje tre! 🙂

Leave a Reply

