Squashgetti

Tenkte eg skulle dele ei oppskrift, sidan det er ei stund sidan sist. Denne oppskrifta fann eg på nettet for veldig lenge sidan, og eg lurer på om det var hos http://dedication.blogg.no  

 Veldig godt, veldig enkelt og veldig sunt. Denne gongen hadde eg pasta i tillegg, men ynskjer du å kutte på karbohydratane, er det berre å bruke squashen som pasta. Eg seier som Ole Brumm: Ja takk, begge deler.

  
Steik karbonadedeig og løk, tilsett raspa gulrøter og hakka tomater. Når det har putra ei lita stund, tilsett ein god dash ketchup og det krydderet du vil ha. La det koke i 5-10 min. Kok opp pasta om du vil ha det.

Squashen strimlar du på langs med ostehøvelen, eller hvis du feks har eit Julienne-jern kan du bruke det også. Strø over litt salt og pepper og la den ligge på papir og tørke litt, før du slenger den kjapt oppi kokande vann i eit par minutt.

Dryss over nyriven parmesan og pinjekjerner rett før servering. Digg. 🙂
PS! Hugs å handle inn alt du treng på førehand. Det gløymde eg, så eg måtte handle midt i joggeturen…Greit med store lommer på jakka. Får plass til mykje digg nedi der. 😉 

 

Første dag som sykkelpendlar :)

Då var endeleg dagen komen. Til tross for litt “utfordringar” i går, løyste det seg heldigvis greit med litt kyndig hjelp. 

  Sykkelen har stått ute (under tak riktignok) i eit par år, så kanskje ikkje så rart at dekka morkna…Heldigvis fann eg nokre gamle dekk i boden, og fekk hjelp til å skifte. (Ja, eg skal lære meg å gjere det sjølv.)
Eg pakka byteklede, såpe, handklede og alt eg trengte kvelden før. I tillegg la eg fram alt av sykkelutstyr, slik at det berre var å stå opp, kle på seg og sette igang.  

 Det var ganske mørkt i dag tidleg.

Turen gjekk veldig fint, og det var heldigvis mykje mildare i dag enn tidlegare. Eg brukte under 20 min til jobb, og ca. 15 minutt på dusj og skifte. Men samtidig dusja eg då ikkje før eg reiste heimanifrå, så eg tenker at eg sparte litt tid. Alt i alt veldig nøgd!  

På plass i sykkelgarasjen på jobb

Tips til vintersykling:

• Varme klede

Eg går alltid for ull innerst. På beina har eg ein fora vintertights frå Craft. Distansen er så kort at eg droppar bukse med padding, men vurderer å ha det under dei dagane eg evt. skal sykle ein langtur. 

• Overtrekk til sykkelsko

• Ei god vindtett/vanntett sykkeljakke

• Litt tjukke sykkelhanskar

• Buff

• Panneband

Ellers er det viktig (og påbudt!) med lys på sykkelen. Eg syklar også med refleksvest på morgonen.

Eg skal også investere i piggdekk til sykkelen i år. Må berre sjå litt på kva type osv. eg skal ha. Kan komme tilbake til dei i eit eige innlegg.

Ellers saknar eg raceren pittelitt. Og så mildt som det var i dag, kunne eg jo berre brukt den. Men hadde faktisk gløymt kor gøy det er å køyre offroad gjennom skogen her. :p

I morgon har eg to treningar, så då let eg rett og slett sykkelen stå. Det blir FOR upraktisk å få den logistikken til å gå opp…Men tenker å sykle på onsdag.

Ellers traff eg på masse kjekke sykkel-kollegaer i dag. Så hadde ein veldig fin dag! Sykkelpendling anbefalast så absolutt. 🙂

Det var så fint i dag at eg berre måtte jogge meg ein pitteliten tur etter å ha parkert sykkelen. Siste dagen med sol, visstnok. Sukk! 

 
 

Tid til trening?

I samband med flytting av arbeidsplass, har eg fått veldig mykje lenger tid til jobb. Før kunne eg hive meg i bilen når eg ville, og vera på plass 15 min etterpå. Luksus for andre, vane for meg.

No må eg ta buss, sykle eller jogge. Med ein distanse på 7-8km, heilt overkommelig. Men så var det desse praktiske hensyna då. Eller unnskyldingane: “Eg må ut på synfaring, så eg burde hatt bil”, “eg får hjelmhår”, “eg har masse greier eg må få med meg heim”, “eg skal noko etterpå, vanskleg å ha sykkel”, “eg orkar ikkje”. Slik har veka gått for min del. Eg har vore på kontoret 4 av 5 dagar, ein dag på jobbreise, men sykla/jogga 0 av 4 moglege dagar. Nærast kom eg på fredag. Då pakka eg treningstøy (dagen før, såklart), heiv meg på ein ekstra tidleg buss til jobb, og jogga og trente før jobb.  

   Så kva var problemet? Jo. Eg kasta vekk mykje tid. Hadde eg jogga TIL jobb, hadde eg løyst både trenings- og transportproblematikken. Kvifor jogga eg ikkje? For det vart så mykje å bære med seg i sekken, og den er ikkje spesielt god å løpe med. Håplaust.
Eg innser at eg må investere i ein god løpesekk. Men eg må også bli flinkare til å slutte å lage så mange hindringar og unnskyldningar for meg sjølv. Det er jo berre å komme seg ut. Sette i gang. Finne ein god rutine og komme inn i rytmen. Vi har trygg sykkelparkering, flotte garderobar og gode dusjar på jobb, så her ligg alt til rette. Så i morgon skal eg til pers. Eg skal sykle. No har eg sagt det høgt. Håpar det ikkje er glatt i morgon… (Der poppa det opp ein hindring/unnskyldning, gitt!)

Tilbake til poenget. Den nye kvardagen gjer altså at eg tapar ein del tid. Uansett kva transportmåte eg velger, får eg ca. ein time mindre å rutte med kvar dag. Det er i alle fall mykje i min kvardag. Å kunne få til transport som trening er difor ekstra viktig. I tillegg til at eg må skjerpe meg veldig på planlegging. Når eg ikkje har bil tilgjengeleg, er det vansklegare å komme seg til trening, få handla osv. Herlighet eg har vore bortskjemt! Men slutt på det no.

Så: For å få tid til trening, er altså planlegging essensielt. For mange er ikkje transporttrening eit alternativ, så då må ein bli flink til å utnytte tida si godt. 

Kan du trene før jobb? Legge deg litt før, jogge ein runde før du reiser til jobb? Har de treningsrom på jobb? Kan du trene der før eller etter jobb, er jo det eit veldig godt alternativ. Evt om det ligg eit treningssenter i nærleiken.

Faste treningsdagar er veldig greit å ha. Lettare å planlegge, vansklegare å snike seg unna. For min del handlar det mykje om å planlegge kombinasjonar av treningar. Intensitet, type økt og treningsform. Eg kan ikkje springe intervallar mandag, og trene knallhard styrke på bein tysdag. I tillegg må eg legge inn restitusjonsdagar. Det er til tider litt av eit reknestykke som skal gå opp. 

Uansett kor mykje eller lite ein trenar, kan det vera greit å ha ein treningsplan. Skriv opp fleire veker fram i tid, legg inn alle aktivitetar, konkurransar osv, og planlegg fornuftig ut i frå det. Hvis tiden er eit problem, tenk nytt! Skal du på jobbreise, sjekk mulighet for trening på hotellet eller i nærleiken. Kanskje er det ein fin liten fjelltopp i nærleiken? Kan du ta med ungane på trening, gå ein tur eller liknande? Kan du trene medan dei trenar? Her må ein berre vera kreativ.

Vi har faktisk alle like mange timar tilgjengelig i døgnet. Eg har “berre” eitt barn som eg deler på, men eg jobbar 100% og reiser ein del i jobben. Eg har ei ganske travel fritid, men brukar ein ganske stor stor del av den til trening. Og eg har tid til det fordi eg prioriterer det. Det er ikkje verre enn det. Ingvard Wilhelmsen sa noko veldig bra om det. Ein pasient sa han ikkje fekk trent så mykje som han ville. “Jo, det er akkurat det du får”, svarte Wilhelmsen då. 🙂

Bruk søndagen til å planlegge den kommande veka. Kanskje har du tid til meir enn du trur…

Impulstur til Trolltunga på laurdag. Jammen fekk eg tid til det også.

Tiden flyr!

Tiden går verkeleg i eitt for tida. Flytteprosess med jobben, trening, turar og livet generelt. 

Dei siste vekene har eg verkeleg ikkje vore “nedpå” i det heile. Det slo meg ikkje før i dag tidleg, då eg bestemte meg for å nytte høvet til å sitte 5 minutter ekstra i sofaen med ein kaffikopp. Dei fem vart til tjue. Og store deler av tiden stirra eg berre tomt inn i veggen.

Samtidig har eg meir energi enn eg har hatt på veldig lenge. Følelsen av at handbrekket har vore på, både i livet generelt og under konkurransar/trening er heilt vekke. Eg har meir energi enn på veldig, veldig lenge. Kanskje er det eit teikn på at alt endeleg har byrja å falle på plass. Eller, om ikkje alt, så i allefall at eg har innfunne meg meir med situasjonen og livet slik det har blitt.

Angsten for å føle seg fullstendig mislykka når ein sit heime åleine ein fredagskveld er bytta ut med: “Yay. Eg kan bestille sushi, kjøpe snop, sjå ein skikkeleg dårleg romantisk komedie og ligge på sofaen med joggebukse heile kvelden.”

Men, som nemnt. Eg har ikkje berre lagt på sofaen sidan sist. Ei kort oppsummering:

  Stoltzen gjekk ikkje så bra, men heller ikkje så dårleg som eg frykta. Inn på 16:19 mot 15:57 i fjor. Eg har definitivt meir inne her. I fjor var eg nærare 14-talet enn nokon sinne, diverre vart eg skada rett før sjølve løpet. I år har eg gått for lite i Stolzen. Punktum.
   

Utsikt frå Bakkanosi


Eg har gått nokre fantastiske fjellturar i nydeleg vær.

   
 I tillegg har eg sykla 100km tilsammen på to turar: 

    
 Den siste turen var kanskje ikkje heilt godt planlagt. Mørkret kom alt for fort på og eg vart kliss våt og iskald. Jaja. Ein lærer så lenge ein lever.

Ulriken fekk seg eit besøk: 

  

P.S. Det er lettøl

 
Og endeleg var eg innom www.bergenfitness.no 

 Lenge sidan eg har hatt det SÅ vondt. Då eg ufrivillig fekk ein pause på dei siste wall balls-ane, og måtte ta 5 burpees til, begynte eg nesten å grine. Dette var på tysdag, og eg er framleis stiv.

I morgon håpar eg på å få meg ein langtur, dersom været blir fint.

Hadde gløymt kor fantastisk hausten faktisk er. Den skarpe lufta og dei nydelege fargane. Og så regnar det nesten ikkje! Fantastisk. 🙂 Det er berre å komme seg ut, folkens!