Tiden flyr!

Tiden går verkeleg i eitt for tida. Flytteprosess med jobben, trening, turar og livet generelt. 

Dei siste vekene har eg verkeleg ikkje vore “nedpå” i det heile. Det slo meg ikkje før i dag tidleg, då eg bestemte meg for å nytte høvet til å sitte 5 minutter ekstra i sofaen med ein kaffikopp. Dei fem vart til tjue. Og store deler av tiden stirra eg berre tomt inn i veggen.

Samtidig har eg meir energi enn eg har hatt på veldig lenge. Følelsen av at handbrekket har vore på, både i livet generelt og under konkurransar/trening er heilt vekke. Eg har meir energi enn på veldig, veldig lenge. Kanskje er det eit teikn på at alt endeleg har byrja å falle på plass. Eller, om ikkje alt, så i allefall at eg har innfunne meg meir med situasjonen og livet slik det har blitt.

Angsten for å føle seg fullstendig mislykka når ein sit heime åleine ein fredagskveld er bytta ut med: “Yay. Eg kan bestille sushi, kjøpe snop, sjå ein skikkeleg dårleg romantisk komedie og ligge på sofaen med joggebukse heile kvelden.”

Men, som nemnt. Eg har ikkje berre lagt på sofaen sidan sist. Ei kort oppsummering:

  Stoltzen gjekk ikkje så bra, men heller ikkje så dårleg som eg frykta. Inn på 16:19 mot 15:57 i fjor. Eg har definitivt meir inne her. I fjor var eg nærare 14-talet enn nokon sinne, diverre vart eg skada rett før sjølve løpet. I år har eg gått for lite i Stolzen. Punktum.
   

Utsikt frå Bakkanosi


Eg har gått nokre fantastiske fjellturar i nydeleg vær.

   
 I tillegg har eg sykla 100km tilsammen på to turar: 

    
 Den siste turen var kanskje ikkje heilt godt planlagt. Mørkret kom alt for fort på og eg vart kliss våt og iskald. Jaja. Ein lærer så lenge ein lever.

Ulriken fekk seg eit besøk: 

  

P.S. Det er lettøl

 
Og endeleg var eg innom www.bergenfitness.no 

 Lenge sidan eg har hatt det SÅ vondt. Då eg ufrivillig fekk ein pause på dei siste wall balls-ane, og måtte ta 5 burpees til, begynte eg nesten å grine. Dette var på tysdag, og eg er framleis stiv.

I morgon håpar eg på å få meg ein langtur, dersom været blir fint.

Hadde gløymt kor fantastisk hausten faktisk er. Den skarpe lufta og dei nydelege fargane. Og så regnar det nesten ikkje! Fantastisk. 🙂 Det er berre å komme seg ut, folkens!

  
 

Leave a Reply

