Squashgetti

Tenkte eg skulle dele ei oppskrift, sidan det er ei stund sidan sist. Denne oppskrifta fann eg på nettet for veldig lenge sidan, og eg lurer på om det var hos http://dedication.blogg.no  

 Veldig godt, veldig enkelt og veldig sunt. Denne gongen hadde eg pasta i tillegg, men ynskjer du å kutte på karbohydratane, er det berre å bruke squashen som pasta. Eg seier som Ole Brumm: Ja takk, begge deler.

  
Steik karbonadedeig og løk, tilsett raspa gulrøter og hakka tomater. Når det har putra ei lita stund, tilsett ein god dash ketchup og det krydderet du vil ha. La det koke i 5-10 min. Kok opp pasta om du vil ha det.

Squashen strimlar du på langs med ostehøvelen, eller hvis du feks har eit Julienne-jern kan du bruke det også. Strø over litt salt og pepper og la den ligge på papir og tørke litt, før du slenger den kjapt oppi kokande vann i eit par minutt.

Dryss over nyriven parmesan og pinjekjerner rett før servering. Digg. 🙂
PS! Hugs å handle inn alt du treng på førehand. Det gløymde eg, så eg måtte handle midt i joggeturen…Greit med store lommer på jakka. Får plass til mykje digg nedi der. 😉 

 

Leave a Reply

