Vinterkarusellen

Det er tid for vinterens store happening på løpsfronten: Necon Vinterkarusellen.

Det er rett og slett eit løp som gjentek seg (karusell) ein gong kvar tredje veke utover vinteren. Ein kan velge mellom 10 og 5 km. Om eg ikkje tek heilt feil, er dette tredje året eg deltek. Det er verkeleg eit kjempearrangement, som berre har blitt meir og meir populært.

I går vart det i følge Kondis sett ny deltakarrekord, med over 1200 på startstreken: http://www.kondis.no/rekordmange-loepere-i-vinterkarusellen-i-bergen.5811268-127676.html

Målet mitt er, som vanleg, å komme under 50 minutt. Eg har ein pers på 10km på 50:00. Altså femtiBLANK. Det føles så meiningslaust. Eg har fleire gonger sprunge på rett over 50, og det går meg veldig på nervene. 😦 

Planen var å gå roleg ut, og auke etterkvart. Her er km-tidene mine frå Nike+ appen, som ikkje er heeeeilt nøyaktig på distansen. Men det gir jo ein viss peikepinn:  

   Ganske greit etter planen, men må nok justere litt. Prøver jo alltid å springe med såkalt “negativ split” dvs. Avslutte siste halvdel raskere enn den første. Det er vanskeleg. Kanskje særleg her? Problemet er at 10km løypa på vinterkarusellen har ein del stigning på slutten (trur Nike har juksa litt her også). Difor er i alle fall den siste km ganske så vanskeleg å springe raskare.

Eg følte meg piggoglett, offensiv og full av ungdommelig overmot. I alle fall fram til slutten av 8km. Så byrja det å gå litt trått. Rett før hadde eg nemleg gitt på litt ekstra for å springe forbi ein tightskledd midtlivskrisemann, og kosta på meg eit leikande, men kanskje hakket for arrogant “kom igjen” då eg passerte han. Lett som ein gazelle. Jadda! 

Kanskje uødvendig å seie at han tok meg igjen på flata litt seinare…

Siste km såg eg at eg var heilt på grensa til ny pers, men såg det var innafor hvis eg berre gav litt på. Prøvde, men plutseleg gjekk tiden så alt for fort! Gjennom maratontunnelen, ut på stadion, KOM IGJEN! Prøvde, prøvde, men neeeeiii. 50:07. Æsj. Jaja. Første løp. Det kan berre gå oppover.  

  

Leave a Reply

