Roleg joggetur

Denne veka har vore litt i overkant travel. Og ganske tøff på treningsfronten. Mest pga. Vinterkarusellen. Ei oppsummering:

Mandag: 10km på 50:07

Tysdag: Svømming, roleg ca. 1500m

Onsdag: Spinning 90 min

Torsdag: 60 min styrketrening 

Fredag: Kviledag

Laurdag: Roleg langtur

Søndag: Roleg fjelltur, kanskje svømming?

Vanlegvis trenar eg styrke også på tysdagar, og springer gjerne ein kort tur på torsdagen. Men vinterkarusellen satt godt i, så eg trur det var bra at eg ikkje rakk styrketrening på tysdag. Den rolege svømminga var veldig grei for å få løyst opp. Såpass tøff spinning på onsdag og tung styrketrening torsdags morgon var ingen høydare. Men no er det sjeldan eg har moglegheit til å delta på spinningen onsdagene, så det får gå for denne gong.

Ellers følte eg meg så ufatteleg full av energi på fredagen at det nesten bobla over. Men då måtte eg rett og slett tvinge meg til å ikkje trene, fordi eg trengte ein kviledag.

Neste veke må eg få lagt inn nokre intervallar, for det er alt for lenge sidan sist.

Arkivfoto. Gløymde å ta bileter. Urutinert.


Laurdag var det klart for ein roleg restitusjonstur. 70 minutt roleg. Det vart ein særdeles roleg tur, med snittfart på litt over 7 min per km. Eg sleit verkeleg med å halde farten nede. Det var nesten pinleg å subbe rundt på den måten. Men eg skulle halde pulsen lav, så det måtte til. 

Eg prøver å bli flinkare til å trene med pulsbelte no, for å passe på at eg trenar i dei riktige sonene. I sommer trente eg nok for mange tunge økter, og vart veldig kvalm når eg pressa meg. No har eg prøvd å trene veeeeldig roleg når eg har rolege økter, og det kjennes mykje betre.

Ellers må eg berre fortelje at eg vann ein konkurranse på Instagram! Yay! Sportsgalleriet stiller med ein time løpetrening med Christina Vukicevic samt goodiebags! 🙂 Woop-woop!

  Som dotter av ein gamal hekkeløper, samt mor til ei som gjerne vil bli det, er dette ekstra stor stas. 
Kanskje får eg nokre gode teknikk-tips som gjer at eg klarar sub 50 på neste Vinterkarusell. Gledar meg VELDIG! 

 

Leave a Reply

