Dans dotter mi

Tusen takk for all respons på førre blogginnlegg! Det er tydleg at dette er noko som engasjerer. Sjølv er eg så heldig at eg har ei fantastisk lita jente som etterkvart skal bli sjølvstendig og kaste seg ut i det nye og ukjende.

Eg håpar eg kan gi ho nok ballast på vegen til at ho blir trygg, sterk og sjølvstendig. 

Eg veit jo at ho skal oppleve mykje glede, men også mykje sorg. Det gjer vondt i mammahjertet å tenke på. Samtidig vil alt dette gjere henne sterkare, og det treng ho. For livet er ikkje alltid like enkelt.

Når ho blir litt eldre, skal eg få ramma inn dette diktet av Bente Bratlund Mæland og gi det til ho:

Dans dotter mi

Ta på dei raude

danseskorne dotter mi

og dans

La ingen få knebla

din song eller

hemma din draum

Dans dotter mi

Dans

Grip dagen

og fyll han

med din styrke

Vakker er du

Slå vakt om

grensene dine

Vent ikkje på å

bli vald av livet

Velg sjølv

Av Bente Bratlund Mæland

Igjen: Utruleg kjekt med så stor respons på førre innlegg. Denne bloggen handlar jo eigentleg om trening, men av og til må ein jo kunne skrive om litt andre ting.

  

2 thoughts on “Dans dotter mi

  1. Åh, for et rørende og flott dikt (klump i halsen) og for en herlig bilde av mor & datter. Nå skal jeg hjem og gi jentene mine en goood klem 😊

Leave a Reply

